ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ «РОСТОК»
ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “РОСТОК” ДІЯЛЬНІСНА ТЕХНОЛОГІЯ
ПІДРУЧНИКИ
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
Структура уроку введення нового знання
Характеристика навчального змісту
1-4 класи програмовий матеріал
Структура уроку
Інтегративнно-діяльнісний підхід до викладання навколишнього світу у початковій школі
Аналіз змістових ліній та особливості вивчення мовних тем
Інсценізація казки «Відмінювання іменників» та створення
Типи та структура уроків
Урок з навчання письма букв Р, В, Б, Д
І цикл – лекція 03. 06.2020 р.
Роздивимося кожний тип уроків
Технологія діяльнісного методу на уроках математики
Принцип діяльності
Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1- 4 класи
Для конструювання уроків різних типів:
Методичні особливості роботи з еталонами на уроках математики по ТДМ
Вимоги до складання плану уроку по ТДМ
Типи труднощів на уроці «відкриття» нового знання і організація їх фіксування учнями
Фронтальний та демонстраційний експеримент в курсі “Навколишній світ”
Методи та прийоми викладання курсу “Навколишній світ” за педагогічною технологією Росток
Особливості змісту інтегрованого курсу “Навколишній світ”
Інформація про учасників, які отримали сертифікат від педагогічної технології Росток, доступна за посиланням.
Інформація про учасників, які отримали сертифікат ТОВ “Академія інноваційного розвитку освіти”, доступна за посиланням.