Пушкарьова Т. О.

Рисунок2

Принципи та основні положення діяльнісної технології «РОСТОК» Частина 1

Принципи та основні положення діяльнісної технології «РОСТОК» Частина 2

ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ «РОСТОК»

Переглянути (PPT, 3.07MB)

ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “РОСТОКДІЯЛЬНІСНА ТЕХНОЛОГІЯ

Переглянути (PPTX, 3.65MB)

ПІДРУЧНИКИ

Переглянути (PPT, 1.69MB)

 

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”

Переглянути (PPT, 13.98MB)

 

ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”

Структура уроку введення нового знання

Переглянути (PPT, 423KB)

Воронцова Е. В.

Рисунок3

Типи та структура уроків у технології “Росток”

Матвійчук В. В.

Рисунок4

Модуль 1. Навколишній світ. Характеристика змісту, методи та прийоми його реалізації за педагогічною технологією «Росток»

Росток "Навколишній світ" Загальні поняття

Модуль 2 Педагогічна технологія 'Росток' Навколишній світ 1 клас

Росток. Шукаємо дієслова неозначеної форми в рецептах

Урок з математики "Алгоритм розв'язку складного рівняння за технологією "Росток" 3 клас

Модуль 2. Навколишній світ. Характеристика змісту, методи та прийоми його реалізації за педагогічною технологією «Росток»

Модуль 3 "Навколишній світ" 2 клас Педагогічна технологія "Росток"

Росток 3 клас. Навколишній світ (4 частина). Лепбук "Весна"

"Росток. Інтегрований урок. Навколишній світ 1 клас. Які кольори є на карті і що вони означають?"

Навколишній світ. 1-4 класи

Переглянути (PDF, 21.32MB)

Жукова О. І.

Рисунок5

МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ ЗА ДІЯЛЬНІСНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «РОСТОК» У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Характеристика навчального змісту

Переглянути (PPTX, 85KB)

1-4 класи програмовий матеріал

Переглянути (PPTX, 18.7MB)

Структура уроку 

Переглянути (PPTX, 78KB)

Рощупкіна В. П.

Рисунок6

Інтегративнно діяльнісний підхід до викладання навколишнього світу у початковій школі за педагогічною технологією "Росток"

Інтегративнно-діяльнісний підхід до викладання навколишнього світу у початковій школі

Переглянути (PPTX, 15.7MB)

Кальчук М. І.

Рисунок7

Особливості та методика вивчення української мови в школі І ступеня за технологією «Росток»

Аналіз змістових ліній та особливості вивчення мовних тем

Переглянути (PPT, 54.17MB)

 Інсценізація казки «Відмінювання іменників» та створення

Переглянути (PPTX, 21.3MB)

Типи та структура уроків

Переглянути (PPT, 21.93MB)

Урок з навчання письма букв Р, В, Б, Д

Переглянути (PPTX, 18.26MB)

І цикл – лекція 03. 06.2020 р.

Переглянути (PDF, 22.71MB)

Наумова М. В.

Рисунок1

Структура, особливості та методика курсу математики за діяльнісною технологією «Росток» (посилання доступне тільки зареєстрованим учасникам навчальних курсів)

Роздивимося кожний тип уроків

Переглянути (DOC, 234KB)

Технологія діяльнісного методу на уроках математики

Переглянути (PPT, 2.35MB)

Принцип діяльності

Переглянути (PPT, 328KB)

Математика. Навчальна програма  для загальноосвітніх навчальних закладів 1- 4 класи

Переглянути (DOC, 514KB)

Для конструювання уроків різних типів:

Переглянути (DOCX, 19KB)

Методичні особливості роботи з еталонами на уроках математики по ТДМ

Переглянути (DOC, 110KB)

Вимоги до складання плану уроку по ТДМ

Переглянути (DOC, 125KB)

Типи труднощів на уроці «відкриття» нового знання і організація їх фіксування учнями

Переглянути (DOC, 90KB)

Колєчко Н. К.

Рисунок2

Методи та прийоми викладання за педагогічною технологією «Росток»

Фронтальний та демонстраційний експеримент в курсі «Навколишній світ» 1-6 класи

Фронтальний та демонстраційний експеримент в курсі “Навколишній світ”

Переглянути (PPTX, 373KB)

Особливості змісту інтегрованого курсу «Навколишній світ» у 5-6-их класах РОСТОК

Методи та прийоми викладання курсу “Навколишній світ” за педагогічною технологією Росток

Переглянути (PPTX, 42.85MB)

 

Особливості змісту інтегрованого курсу “Навколишній світ”

Переглянути (PPTX, 427KB)

 

Інформація про учасників, які отримали сертифікат від педагогічної технології Росток, доступна за посиланням.

Інформація про учасників, які отримали сертифікат ТОВ “Академія інноваційного розвитку освіти”, доступна за посиланням.

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment