Програма Ростка дає багато можливостей для розвитку  учнів, для творчого оволодіння знань про навколишній світ.  Цікаві завдання  у підручниках з Навколишнього світу спонукають школярів  до активної діяльності  як у засвоєнні програмового матеріалу  так  і  у відзначення  особливих  подій,  які пов’язані з природою. 

Тому  до  Всесвітнього дня Землі учні 2- А класу Академічного ліцею № 1 Обухівського району Київської  області  розпочали підготовку заздалегідь. Для цього вони обрали завдання за бажанням: хто  готував інформацію  про нашу планету,  хто про основні її  особливості, хто про значимість планети  для життя людей  тощо. Учні   підійшли до виконання  завдань творчо, креативно.  На уроці музичного мистецтва  вивчили пісню про планету. Тому урок, хоча і онлайн, 22 квітня пройшов цікаво, пізнавально й ефективно.

 

Академічний ліцей № 1 Обухівського району Київської області. 2-А клас (Вчитель: Кальчук Марія Іванівна)

Коли Тимуру було трохи більше трьох років, він почав цікавитись різними дитячими програмами про природу та різними явищами в навколишньому світі. Під час прогулянок він виявляв бажання не тільки пізнавати щось нове, але якось  це фіксувати. Тому вже саме в цьому віці Тимур почав вести свої перші блоги про птахів, тваринок, погоду тощо. В 5 років він зняв невеличкий блог про свою домашню кицю, а потім про лебедів, яких він побачив на озері. Звичайно вже в більш старшому віці та завдяки розвитку та навичкам, які дає дітям освітня технологія «Росток», блоги Тимура стали ще цікавішими, креативними та більш осмисленими. По-перше, завдяки навчанню в «Ростку» Тимур виробив уміння гарно висловлювати свої думки, вибудовувати логіку своїх розповідей у блогах, удосконалив мову. По-друге, «Росток» дійсно сприяє виробленню творчих навичок у дітей та креативному мисленню. Саме тому завдяки «Ростку» уміння, талант та захоплення Тимура вести цікаві блоги лише удосконалюються. Він запланував ще цілу серію таких коротеньких передач і ми обов’язково поділимося самими цікавими з них з освітньою технологією «Росток».

Результати досліджень Гродзевича Тимура: листя мікро буряку та мікро гороху. Плоди не ростуть, а вирощується листя для салатів

Мікроблог Гродзевича Тимура. Хлопчик цікавиться енциклопедіями та проводить наукові експерименти серед природи.

Діти створили власний класний журнал “Росточок” і у ньому розміщують важливу і цікаву інформацію, яку вивчають на уроках. Отримують подяки, грамоти за це.

Переглянути (PPTX, 2.55MB)

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment