Опис
Відповідно до Програми інтегрованого курсу “Навколишній світ” автора Пушкарьової Т. О. був розроблений електронний навчальний підручник “Навколишній світ”.
- Підручник містить мультимедійний та інтерактивний контент, що розширює та поглиблює можливості паперової версії
- Підручник має механізм контролю знань з теми, що вивчається
- Контент підручника, додаткові інтерактивні матеріали мають чітку структуру та повністю відповідають календарному плану з дисципліни
- Електронний підручник має зручну та інтуїтивну навігацію згідно сучасних стандартів
- Електронна версія може працювати без доступу до інтернету
Електронний підручник може стати у нагоді учителям під час підготовки до уроків та учням як додатковий до основного підручника матеріал.
Електронний додаток до підручника включає в себе
- 327 інтерактивних уроків (110 тематичних уроки та 217 додаткових);
- 114 завдань для самостійної роботи учня;
- 69 завдань-вікторин;
- 240 відео (всього на 160 хвилин);
- 95 імітаційних 2D моделей;
- Також підручник працює в поєднанні з грою “Правила поведінки пішоходів”.
Демонстраційна версія включає в себе 1 тематичний урок (згідно календарно-тематичного планування з інтегрованого курсу “Навколишній світ” за освітньою технологією “Росток”) та 2 завдання гри “Правила поведінки пішоходів”. Також є можливість придбати весь контент електронного підручника.
Для коректної роботи інтерактивних завдань мають бути встановлені:
- Інтерактивна дошка unimaster
- Гра-тренажер “Правила поведінки пішоходів”
Ми певні, що це – ідеальний варіант, аби першачки дізналися якомога більше про світ навкруги – адже все це розмаїття інформації оформлено напрочуд цікаво!
Граємо та навчаємось разом!
Навчальна Складова
Підручник має гриф “Схвалено для використання у загальноосвітніх навчальних закладах” (лист Інституту модернізації і змісту освіти від 26.06.2018р. № Г-432). Інтерактивний та мультимедійний контент відповідає навчальній програмі освітньої технології «Росток».
Навички
Підручник дозволяє не тільки читати текст, а й дивитися та слухали мультимедійні матеріали, виконувати інтерактивні завдання з теми, що вивчається. Все це разом з системою контролю знань робить процес вивчення матеріалу глибшим та якіснішим.
Тип гри
Текст підручника має форму цікавої історії, мультимедійні та практичні завдання, за які учень має набирати досвід, роблять процес навчання більш схожим на гру.