20 травня, згідно плану проведення обласного майстер-класу з української мови за педагогічною технологією «Росток» з теми «Реалізація компетентнісного підходу в нових підручниках «Українська мова», відбулося підсумкове онлайн-засідання «Фестиваль творчості» на платформі ZOOM. До роботи майстер класу підключалися вчителі з Кіровоградської області, міста Запоріжжя, Херсонської області.
На занятті висвітлювалося питання про методи організації творчої діяльності та їх роль у формуванні творчої особистості в умовах упровадження компетентнісного підходу. Керівник майстер-класу Кальчук Марія Іванівна ознайомила учасників майстер-класу з методами організації творчої діяльності, з порадами Олександри Яківни Савченко щодо застосування інтерактивних методів і прийомів навчання та представила їх у практичній діяльності на уроках української мови у роботі з новими підручниками «Українська мова» за педагогічною технологією «Росток»».
Так як метою заключного заняття була організація проведення творчих звітів учасників майстер-класу, учителям була надана можливість презентувати набутий досвід та продемонструвати власні творчі підходи до вивчення української мови за педагогічною технологією «Росток» з особистої практики на обрану тему.
Цікавими і змістовними були виступи Прус Галини Іванівни (Академічний ліцей № 1, Української міської ради Обухівський район) – «Звуки і букви. Мандрівка на казкову Галявину звуків», «Словникові слова»; Іващенко Оксани Миколаївни (НВК Узинська гімназія) – «Творча робота як засіб підвищення рівня мотивації учнів до вивчення рідної мови»; Ткаченко Віри Петрівни (Броварський НВК) – «Способи мотиваційної діяльності молодших школярів»; Рощупкіної Віри Петрівни, Щербак Галини Феофілівни (Клавдіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Бородянський район) – «Збагачення мовлення учнів виражальними засобами мови», «Спостереження за словотворчою роллю префіксів»; Пєкарєвої Наталії Володимирівни (Наливайківська гімназія) – «Слово – основна одиниця мови»; Галабурди Світлани Олексіївни (Підгірцівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Обухівського району) – «Творчі вправи під час вивчення частин мови»; Мельниченко Олени Григорівни (Павлиський ліцей імені Василя Сухомлинського, Кіровоградська область) – «Творчість на уроках української мови з використанням ідей Василя Сухомлинського».
Із-за технічних проблем деякі педагоги подали матеріали для ознайомлення учасникам майстер-класу довільно: Кізян Ольга Пилипівна – «Роль казки при вивченні часів дієслів»; Микитюк Людмила Олексіївна – «Розвиток критичного мислення при вивченні теми текст» (Борівський академічний ліцей Фастівський район); Ярмак Олена Вікторівна – «Творча робота під час побудови тексту» (Академічний ліцей № 1, Української міської ради Обухівський район).
Представлені досвіди вчителів свідчать про їх творчість, розуміння у системному підході розвитку пізнавальних можливостей і здібностей молодших школярів.
На завершення заняття було підведено підсумки вихідного анкетування та прийняття рекомендацій.
Педагоги вдячні за можливість оволодіння компетентнісним підходом вивчення української мови за новими підручниками.























