Опис

Відповідно до програми інтегрованого курсу “Навколишній світ” автор Т. О. Пушкарьова, 4 клас був розроблений електронний навчальний підручник “Навколишній світ, 4 клас”.

  • Підручник містить мультимедійний та інтерактивний контент, що розширює та поглиблює можливості паперової версії.
  • Підручник має механізм контролю знань з теми, що вивчається.
  • Контент підручника, додаткові інтерактивні матеріали мають чітку структуру та повністю відповідають календарному плану з дисципліни.
  • Електронний підручник має зручну та інтуїтивну навігацію згідно сучасних стандартів.
  • Електронна версія може працювати без доступу до інтернету.
  • Електронний підручник може стати у нагоді учителям під час підготовки до уроків та учням як додатковий до основного підручника матеріал.
Для роботи з підручником необхідно встановити програму unimaster
Після встановлення, відкрийте посилання нижче, або скористайтесь розділом "Підручники" в програмі.
Відкрити підручник Встановити unimaster

Демонстраційна версія включає в себе 1 тематичний урок (згідно календарно-тематичного планування інтегрованого курсу “Навколишній світ” автор Т. О. Пушкарьова, 4 клас) Також є можливість придбати весь контент електронного підручника.

  • Для роботи з підручником має бути встановлена інтерактивна навчальна платформа unimaster

 

Технічні вимоги:

Мінімальні та рекомендовані технічні вимоги можна подивитись за посиланням

 

Граємо та навчаємось разом!

 

Навчальна Складова

Підручник має гриф “Схвалено для використання  у загальноосвітніх навчальних закладах”  (лист ДНУ “Інститут модернізації змісту освіти” від 08.01.2020р. № 22.1/12 – Г – 28, протокол № 14 від 26 грудня 2019р.). Інтерактивний та мультимедійний контент відповідає навчальній програмі  освітньої технології «Росток».

Навички

Підручник дозволяє не тільки читати текст, а й дивитися та слухали мультимедійні матеріали, виконувати інтерактивні завдання з теми, що вивчається. Все це разом з системою контролю знань робить процес вивчення матеріалу глибшим та якіснішим.

Тип гри

Текст підручника має форму цікавої історії, мультимедійні та практичні завдання, за які учень має набирати досвід, роблять процес навчання більш схожим на гру.