
Опис
Відповідно до Програми курсу “Математика” автора Пушкарьової Т. О. був розроблений електронний навчальний підручник “Математика 1 клас 1 частина”.
Підручник містить мультимедійний та інтерактивний контент, що розширює та поглиблює можливості паперової версії
Підручник має механізм контролю знань з теми, що вивчається
Контент підручника, додаткові інтерактивні матеріали мають чітку структуру та повністю відповідають календарному плану з дисципліни
Електронний підручник має зручну та інтуїтивну навігацію згідно сучасних стандартів
Електронна версія може працювати без доступу до інтернету
Електронний підручник може стати у нагоді учителям під час підготовки до уроків та учням як додатковий до основного підручника матеріал.
Електронний додаток до підручника включає в себе
- Уроки: 54
- Шаблони завдань: 81
- Вiдео: 56
- Iмiтацiйнi моделi 2D: 53
- Iгровi завдання: 12
А також в підручник вбудована гра “Герої Матемагії”
Демонстраційна версія включає в себе 2 тематичних урока (згідно календарно-тематичного планування з предмету “Математика” за освітньою технологією “Росток”). Також є можливість придбати весь контент електронного підручника.
Для коректної роботи інтерактивних завдань мають бути встановлені:
- Інтерактивна дошка unimaster (відео “Як завантажити платформу для створення інтерактивних уроків UniMaster. Створюємо користувача у Bristar UniMaster”)
- Гра-тренажер “Герої Матемагії”
Технічні вимоги:Мінімальні та рекомендовані технічні вимоги можна подивитись за посиланням
ІНСТРУКЦІЯ З ВСТАНОВЛЕННЯ
Для інсталяції підручника:
– завантажте архів з нашого сайту;
– розархівуйте архів в будь-яке місце на диску;
– установіть два .exe файла з архіву: файл підручника та файл контенту підручника (зазвичай інсталяція почнеться автоматично після завершення розархівації);
– можливо, для початку інсталяції буде показано системне вікно, в якому треба буде погодитись з встановленням програми з невідомого джерела.
Граємо та навчаємось разом!
Навички
Підручник дозволяє не тільки читати текст, а й дивитися та слухали мультимедійні материали, виконувати інтерактивні завдання з теми, що вивчається. Все це разом з системою контролю знань робить процес вивчення матеріалу більш глибоким та якісним.
Тип гри
Текст підручника має форму цікавої історії, мультимедійні та практичні завдання, за які учень має набирати досвід, роблять процес навчання більш схожим на гру.