ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ «РОСТОК»
ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “РОСТОК” ДІЯЛЬНІСНА ТЕХНОЛОГІЯ
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
Структура уроку введення нового знання
Урок загально-методологічної спрямованості
Дидактична система педагогічної технології «Росток». Типи уроків.
Організація навчального процесу.
Урок розвиваючого контролю
ЛИСТ МОН 11 серпня 2020 року № 1/9-430
Як підготувати вчителя початкової школи до сертифікації
Принципи та положення діяльнісної технології
Інтегративнно-діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу “Навколишній світ” у початковій школі
І цикл – лекція 23.06.2020 р.
Аналіз змістових ліній та особливості вивчення мовних тем
Інсценізація казки «Відмінювання іменників» та створення
Типи та структура уроків
Урок з навчання письма букв Р, В, Б, Д
Інтегративно-діяльнісний підхід до викладання навчальних предметів у школі
Технологія діяльнісного методу на уроках математики
Принцип діяльності
Роздивимося кожний тип уроків
Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1- 4 класи
Для конструювання уроків різних типів:
Методичні особливості роботи з еталонами на уроках математики по ТДМ
Вимоги до складання плану уроку по ТДМ
Типи труднощів на уроці «відкриття» нового знання і організація їх фіксування учнями
Методи та прийоми викладання за освітньою технологією «Росток»
Структура і особливості викладання інтегрованого курсу «Навколишній світ» у 5-6 класах
Фронтальний та демонстраційний експеримент в інтегрованому курсі «Навколишній світ» у 1-6 класах
“Навколишній світ”, 3 клас
Особливості змісту інтегрованого курсу “Навколишній світ” у 3-4 класах
“Навколишній світ”, 4 клас
Методика вивчення математики у 1-2 класах за освітньою технологією «Росток»
Інформація про учасників, які отримали сертифікат від педагогічної технології Росток, доступна за посиланням.
Інформація про учасників, які отримали сертифікат ТОВ “Академія інноваційного розвитку освіти”, доступна за посиланням.