ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ «РОСТОК»
ОСВІТНЯ ТЕХНОЛОГІЯ “РОСТОК” ДІЯЛЬНІСНА ТЕХНОЛОГІЯ
ПІДРУЧНИКИ
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
ІНТЕГРОВАНИЙ КУРС “НАВКОЛИШНІЙ СВІТ”
Структура уроку введення нового знання
Урок загально-методологічної спрямованості
Принципи та положення діяльнісної технології
Урок розвиваючого контролю
Як підготувати вчителя початкової школи до сертифікації
Інтегративнно-діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу “Навколишній світ” у початковій школі
Аналіз змістових ліній та особливості вивчення мовних тем
Інсценізація казки «Відмінювання іменників» та створення
Типи та структура уроків
Урок з навчання письма букв Р, В, Б, Д
І цикл – лекція 03. 06.2020 р.
Технологія діяльнісного методу на уроках математики
Принцип діяльності
Роздивимося кожний тип уроків
Математика. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів 1- 4 класи
Для конструювання уроків різних типів:
Методичні особливості роботи з еталонами на уроках математики по ТДМ
Вимоги до складання плану уроку по ТДМ
Типи труднощів на уроці «відкриття» нового знання і організація їх фіксування учнями
“Навколишній світ”, 3 клас
“Навколишній світ”, 4 клас
Методи та прийоми викладання за освітньою технологією «Росток»
Структура і особливості викладання інтегрованого курсу «Навколишній світ» у 5-6 класах
Фронтальний та демонстраційний експеримент в інтегрованому курсі «Навколишній світ» у 1-6 класах
Особливості змісту інтегрованого курсу “Навколишній світ” у 3-4 класах
Методика вивчення математики у 1-2 класах за освітньою технологією «Росток»
Інформація про учасників, які отримали сертифікат від педагогічної технології Росток, доступна за посиланням.
Інформація про учасників, які отримали сертифікат ТОВ “Академія інноваційного розвитку освіти”, доступна за посиланням.