15 листопада 2012 року на базі ЗОШ № 8 м. Рівне відбулася науково-практична конференція «Інформаційний простір школи естетичної культури».

Учасників конференції привітала директор школи Назарук Ніна В’ячеславівна, Участь у заході взяли 50 осіб, серед них співробітники ІІТЗО: Демчишин Марта Степанівна, координатор експериментальної роботи зі створення моделі школи естетичної культури та Воронцова Емілія Валеріївна, координатор науково-педагогічного проекту «Росток», науковці Рівненського ОІППО, науковці Рівненського педагогічного університету, керівники та вчителі загальноосвітніх експериментальних навчальних закладів.

Метою заходу було ознайомлення з досвідом практичних досягнень педагогічного колективу в експериментальній роботі, що проводиться на всеукраїнському рівні за науково-педагогічним проектом «Росток». Було розглянуто особливості освітньої технології проблемне навчання.

Вчителі ЗОШ № 8 м. Рівне провели відкриті уроки з інтегрованих навчальних курсів «Навколишній світ» у 1 і 3 класах та «Словесність» для 2 класу. Учасники ознайомилися з новітньою розробкою Червук Лариси Анатоліївни «Словесність». Особливість курсу полягає у використанні принципу інтеграції предметів читання, образотворче мистецтво, музика, суспільствознавства для створення цілісної картини світу в учнів.

Рибалко Ольга Олексіївна, викладач Прилуцького педагогічного коледжу, переможець VII Всеукраїнського конкурсу Учитель-новатор, презентувала електронний інтерактивний навчальний ресурс «Шукачі скарбів». Даний ресурс допомагає учням початкових класів ознайомитися з інформаційними технологіями, навчитися працювати на комп’ютері, набувати математичних знань, навичок та умінь. Навчальний курс «Інформаційна культура» стане обов’язковим для вивчення у початковій школі з 2013/2014 н.р.

Під час конференції було проведено відео-міст з навчально-виховним комплексом № 2 м. Рівне, який працює над аспектами екологічного виховання і  проходив науково-практичний семінар.

Учасники конференції відмітили високій науковий  рівень проведення заходу та погодилися, що впровадження інновацій у загальноосвітніх навчальних закладах сприяє підвищенню професійної майстерності вчителів та розповсюдженню передового досвіду.