Вчителі обговорили питання реалізації нових державних освітніх стандартів 28 травня – 1 червня 2012 року на базі Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів проведено Всеукраїнський науково-практичний семінар «Управління якістю загальної середньої освіти в умовах реалізації нових державних освітніх стандартів у науково-педагогічному проекті «Росток».
У роботі семінару взяли участь 132 учасники, серед яких: учителі та керівники навчальних закладів Київської, Дніпропетровської, Харківської, Івано-Франківської, Луганської, Запорізької, Донецької, Рівненської, Сумської, Вінницької, Чернігівської, Херсонської областей та міст Києва, Севастополя і Сімферополя.
З вітальним словом до учасників семінару звернулася Наталія Клокар, ректор інституту, доктор педагогічних наук, професор кафедри управління освітою, Заслужений працівник освіти України, яка розповіла про основні питання розвитку освіти Київщини та систему функціонування науково-педагогічного проекту «Росток» в області.
На семінарі виступила автор і керівник проекту «Росток», кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту Тамара Пушкарьова, яка поінформувала про теоретико-методичні засади Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Росток».
Протягом п’яти днів роботи науково-практичного семінару працювали секції:
1. «Управління розвитком навчального закладу»;
2. «Початкова школа: забезпечення реалізації нових Державних стандартів у науково-педагогічному проекті «Росток»;
3. «Забезпечення якості загальної середньої освіти в процесі реалізації науково-педагогічного проекту «Росток».
Для учасників організовано лекції, практичні заняття, тренінги, показано відеозаписи уроків з використанням діяльнісної технології навчання. Вчителі основної школи ознайомилися з методикою навчання курсу «Теорії ймовірностей та математики», інтегрованого курсу «Навколишній світ», який є пропедевтичним до вивчення фізики, географії, хімії, біології. А для вчителів початкових класів запропоновано опрацювати діяльнісну технологію викладання математики, інтегрованого курсу «Навколишній світ», української мови, інформаційної культури.