Враховуючи виклики сьогоднішньої освіти, педагогічною технологією «Росток», під керівництвом автора технології, професора, доктора педагогічних наук, члена-кореспондента НАПН України, – Пушкарьової Тамари Олексіївни та методиста відділу проєктної діяльності Інституту модернізації змісту освіти Громської Олени Іванівни, було запроваджено проведення вебінарів з метою висвітлення питання ефективності використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для інтерактивного онлайн-навчання з української мови під загальною темою: «Особливості викладання української мови за педагогічною технологією «Росток»» під час дистанційного навчання».
28 лютого відбулося друге засідання такого веб-семінару у форматі веб- майстер за темою: «Інтерактивне онлайн-навчання української мови з використанням сучасних ІКТ». Автор підручника, Кальчук Марія Іванівна, розкрила актуальність інтерактивності онлайн-навчання на уроках української мови з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за такими двома блоками:
І. Можливості сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для використання під час онлайн-навчання з української мови.
ІІ. Сутність інтерактивного онлайн-викладання української мови за педагогічною технологією «Росток».
Розкриваючи перше питання, було виділено великі можливості та допомогу сучасних інформаційно-комунікаційних технологій під час онлайн-викладання української мови та рекомендовано форми й методи їх професійного використання на онлайн-уроках. Відзначено, що електронна платформа «Росток» поповнюється новими мультимедійними та інтерактивними контентами й представлено їх матеріали.
Аналізуючи сутність інтерактивного онлайн-викладання української мови за педагогічною технологією «Росток», було відзначено насамперед про інтерактивність підручників з української мови навіть в умовах онлайн-навчання. Робота у них розвиває в учнів варіативне мислення, передбачає можливість творчого опрацювання завдань, вільно обирати найбільш раціональні способи діяльності, дозволяє учневі діяти, бути «співавтором» підручника. Разом з тим було розкрито роль інформаційно-комунікаційних технологій у виконанні й представленні інтерактивних вправ на онлайн-уроках за діяльнісною технологією.