18 травня  відбулося третє заняття майстер-класу (вебінару)  за темою: «Використання онлайнових інструментів навчальної взаємодії на уроках української мови  в початковій школі під час дистанційного навчання». Автор підручника, Кальчук Марія Іванівна, розкрила  актуальність  використання онлайнових інструментів навчальної взаємодії на уроках української мови за таким планом:

  1. Загальний огляд онлайнових інструментів навчальної взаємодії.
  2. Ознайомлення з основними етапами створення тестів в онлайн-сервісі   Google-форма.
  3. Е-платформа «Росток» та її інструменти.

Розкриваючи перше питання, було представлено палітру онлайн-інструментів для організації освітнього процесу під час дистанційної форми навчання та представлено ті,  які найбільш ефективні  для використання на уроках української мови.

Під час ознайомлення з основними  етапами створення тестів в онлайн-сервісі   Google-форма, учасники майстер-класу отримали змістовний інструктаж щодо створення тестів  для перевірки знань учнів за вивченими темами з мови та отримали  методичні рекомендації в  їх застосуванні.

Також  було широко  представлено  е-платформу «Росток», її інструменти та  можливості під час викладання української мови. Учасники мали змогу ознайомитися зі створеними ресурсами за допомогою Unimaster для навчання на прикладі вивчення теми «Речення». Учасники  майстер-класу отримали методичні рекомендації у роботі з презентаціями для 3-го класу та ознайомилися із змістом одного із  інтерактивних уроків у 2-му класі.  

Залишити відповідь

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment